(2014)

Cehennem Melekleri 3

Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Cehennem Melekleri Yılı Imdb Puanı Site Puanı
1
Cehennem Melekleri
2010 6,5 7,9
2
Cehennem Melekleri 2
2012 6,6 7,5
3
Cehennem Melekleri 3
2014 6,1 7,4
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
0

muhteşem bir kadro bir solukta biten bir film

avatar
0

Kadroda bir ben yokum deme ihtimaliniz yüksek.Serideki diğer filmler gibi bu da bol aksiyonlu olmuş.İlk filmden başlayıp izlerseniz gerisi sökük gibi gelir.

avatar
2

Belki de gelmiş geçmiş en geniş kadrolu film.

avatar
3

Mel gibson gibi bi ustanin kötü karekter olusunu ilk kez bu filmde gördüm harbiden cok kötüydu bu rolünde hakkini vermis .bu filmin devami artik gelmez sanirim usta baya yaslandi cünkü kadro cok iyi zaten diyecek yok . UFC dögüscüsü Ronda Roosey filme renk katmis bu kadinin dögüslerini izlemeyen varsa youtubede izlemesini tavsiye ederim . emegine saglik admin kardesim ..

avatar
1

3 seride yaşanan durumu açıklıyorum...
Kadro mükemmel diye Konu çok sıradan
Aksiyon sahneleri adamlarımıza yakışır olmuş
İzlenir Güzel aksiyon!

avatar
2

Güzel izlenmeye değer teşekkürler admin

avatar
-1

İlk iki filmin üzerine hiçbir şey koyamamışlar. " Takımdan birine bir şey olur, takım intikam için toplanır, adamımız Barney Ross film sonuna doğru baş kötü karakterle karşılaşır ve zor bir mücadeleden sonra adamı öldürür. " Filmde ikinci filmden farklı bir şey pek göremedim. Gördüklerim ise rezil görsel efektler. Efekt içeren sahneler eğer kaliteli bir şekilde yapılmayacaksa ilk iki filmde olduğu gibi dövüş sahneleri daha ağırlıkta olmalıydı ve eğer böyle olsaydı ne bileyim Jason Statham'ı dövüşürken daha çok izleyebilirdik. Usta bi katil olan adamımız kendine yeni bir ekip toplarken barda iki sarhoşu döven bi kızdan etkilenmemeliydi. Zorlama bir film olmuş.

avatar
-1

İlk iki filmin üzerine hiçbir şey koyamamışlar. " Takımdan birine bir şey olur, takım intikam için toplanır, adamımız Barney Ross film sonuna doğru baş kötü karakterle karşılaşır ve zor bir mücadeleden sonra adamı öldürür. " Filmde ikinci filmden farklı bir şey pek göremedim. Gördüklerim ise rezil görsel efektler. Efekt içeren sahneler eğer kaliteli bir şekilde yapılmayacaksa ilk iki filmde olduğu gibi dövüş sahneleri daha ağırlıkta olmalıydı ve eğer böyle olsaydı ne bileyim Jason Statham'ı dövüşürken daha çok izleyebilirdik. Usta bi katil olan adamımız kendine yeni bir ekip toplarken barda iki sarhoşu döven bi kızdan etkilenmemeliydi. Zorlama bir film olmuş.

avatar
2

ilk 2 serisi gibi bu bölümde çok güzeldi,, yorumları okumaya bile gerek yok,, kadroya bakmanız yeter arkadaşlar iyi seyirler... seninde ellerine sağlık admin

avatar
-1

dehşet bir film şiddetle tavsıye edderım her karesını agzım acık ızledım super otesı kesınlıkle ızlemelısınızzzzz :))

avatar
1

admin arkadaşlar altyazıyı niçin artık filmin üstüne getirmiyorlar lütfen eskisi gibi olsunAdminin Cevabı:yapcak birşey yok bazı filmler böyle

avatar
1

çok güzel

avatar
1

webteizle ekibi adamın konsantre halisiniz

avatar
-1

Diğer 1-2 filmine göre çok daha iyi aksiyon macera hatta savaş türü olmuş bu sefer 10/8.5-9

avatar
0

IMDB puanı daha yüksek olmalıydı -.-

avatar
1

Emegine saglık admin

avatar
1

Emeğine sağlık güzel insan. esen kalın

avatar
1

emeklerine sağlık admin vk arızalımı bu aralar vk dan yükleme yapmıyorsunAdminin Cevabı:aynen öyle upload ederken hata veriyor, hata vermeyenler 720p olmuyor. cok sıkıntı bu aralar

avatar
1

On nümero

avatar
1

Plus Playerda idm yakalayamıyor diyen arkadaşlar bende idm ile indirdim buradan sizinkiler nasıl yakalamıyor anlayabilmiş değilim :( Amacınız siteyi kötülemekse gidin burdan

avatar
1

Plus Player sevmiyoruz diyen arkadaş. Piyasadaki en iyi playerlardan biri bence. VK ve Plus Player'ı tek geçerim. Mail.ru hiç iyi değil. Yavaş yükleniyor, farklı sitelere geçiş yapıyor, mobilden tam ekran izlenmiyor vs. Admin plus playera devam, bu playerı kullandığınız içinde ayriyetten teşekkür ediyorumç

avatar
1

idm internet explorer'da yakalıyor saygılar.

avatar
1

Sayın admin ilgilenip altyazı eklediğin için teşekkürler fakat bu seferde altyazı sıkıntılı bazen geç geliyor bazen hiç yok bazen uyumsuz oluyor hal böyleyken filmin tadını kaçırıyor daha kaliteli bir altyazı olursa seviniriz. Adminin Cevabı:yapabilecek bir şeyim malesef yok en iyi altyazı buydu.Adminin Cevabı:farklı bir altyazı ekledim

avatar
1

ıdm yakalıyor.

avatar
-1

Alternatif olarak MAIL.RU veya VK playerdan eklenmeyecek mi Admin?Bu playerı IDM yakalamıyor :/ Sevmiyoruz Plus Playeri.

Cehennem Melekleri 3 1080p Türkçe Dublaj izle

Cehennem Melekleri 3 izle